انا وزني كانكيلو بعمل رجيم بقالي شهور وزني منزلش غير حوالي كيلو بس دلو
أنا وزني كان100كيلو بعمل رجيم بقالي 4شهور وزني منزلش غير حوالي 11كيلو بس دلوقتي وزني بقى 89كيلو وثابت جربت اوربي عشان اساعد جسمي إنه ينزل عاوزه أعلى الحرق عندي واخس اعمل ايه
WhatsApp Icon هل تريد إجابة أكثر تفصيلا؟ تحدث مع طبيب الآن
إجابات الأطباء على السؤال
يجب ان تكون الحمية متوازنة ومخصصة لك من قبل اخصائي تغذية معتمد ولا تعتمدي على الحميات الجاهزه المنتشرة على الانترنت . اضافة لضرورة ممارسة الرياضه لزيادة معدل الحرق . وكذلك الحفاظ على عادة الاستيقاظ والنوم باكرا مع الحفاظ على مواعيد الوجبات 0 2016-08-02T09:48:02+00:00
altibbi logo