انا في شهر يكون طولي ووزني يعني ناقص حوالي كيلو فما نصيحتك لاني عايز ا
السلام عليكم انا في شهر 12 يكون عمري 16 سنة .. طولي 173 ووزني 64 .. يعني ناقص حوالي 10كيلو .. فما نصيحتك لأني عايز ازيد شوية ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
إذا كانت صحتك كويسة، فلا داعي لزيادةالوزن، المهم صحتك، يمكنك ممارسة الرياضة اليومية والتغذية المتوازنة. 0 2014-10-17 13:25:16
الدكتور عبد العزيز اللبدي
جراحة عامة