اخصائيه التغذيه والصحه
انا عاوزه حاجه تساعدني ازيد بسرعه ومرجعش اخس ياريت ممكن 6كيلو حتي ف اسبوعين بس ياريت اجابه غير التمرين عشان عملت كده ومفيش هي وياكل كتير وزني 55 ونفسي ابقا 65 ياريت عاوزه برشام لي مفعول ممكن
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن الصحي لك 60..يمكنك زيادة وزنك بزيادة تدريجيه بحيث تتاقلم المعده مع الجسم وبعد التثبيت يصبح من الصعب فقدان الوزن بسهوله او زيادته حتى.. لمعلومات ومساعده اكثر قم بالرد او التواصل  3 2021-12-09 23:37:52
د. سعد الاحمد
استشاري التغذية