ظهور كرش بعد الزواج
انا تزوجت شهر مايو 2022 من بداية الزواج تقريبا من اول اسبوع طلعت لي كرشة علما اني نحيفه زاد وزن جسمي بشكل عام ولكن الكرش بصوره واضحه جدا ومن اول اسبوع الى الان مع العلم ان عادات الاكل نفسها وحاولت انزل وزني نزل ولكن الكرش موجوده وكبيرة لاتوجد غازات والاخراج منتظم الدورة كذالك هل يحتاج اعمل سونار
إجابات الأطباء على السؤال
لا تحتاجى لسونار، طالما مفيش شكوى من الم او غازات، تغيير الهورمونات فالجسم، بيعمل كده، يجب عمل شوية رياضه، و تعديل نظام الاكل ليوافق الحياة الجديده 0 2022-10-31 09:09:38
الدكتورة ريم سمير
تغذية