السمنه انا تخينه ومحتاجه اخس انا ياكل كتير عشان شهيتي مفتوحه ديما
انا تخينه اوي و بحاول اخس بقالي ٥ سنين و شهيتي مفتوحه ديما محتاجه دكتور يقولي اعمل اي او اسم اي دوا يسد شهيتي ياريت حد يساعدني
إجابات الأطباء على السؤال
بالنسبة الادويه لا انصح بالنسبه للسمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية