التخلص من النحافه بسرعه
انا بنت وعندي ٢٠ سنه وطولي ١٦٤ وزني ٥٠ وانا محتاجه اتخن عشان جسمي رفيع اووي وصدري صغير اوي كنت محتاجه اعرف انواع البرشام اللي ممكن اخدهاا عشان وزني يذيد وبسرعه انا معنديش اي مرض ولكن جسمي ضعيف شويه
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل عمل فحص للغدة الدرقية والالتزام بحمية خاصة لزيادة الوزن وتناول مكملات غذائية تساعد على فتح الشهية . يمكن حجز موعد من خلال الموقع الطبي للمتابعة . 0 2021-01-05 12:16:08
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية