الوزن١٥٠كغ الطول ١٨٩كيف أخسر الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
لازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع دهون الدم 0 2018-10-11 23:10:13
الدكتور محمد خيري
تغذية
بانواع الحميات  المختلفة , والنشاط  الفيزيائي , سلامات
الدكتور حسن عبد الغني حسن خليل المحتسب
طب عام