معاناة من قصر القامة
أعاني من قصر في القامة و عمري دلوقتي ١٩ سنة و ٨ شهور وفرحت لما وصل طولي ١٦٦.٢ بس عشان أنا دايما بشك و بركز اوي ف مقارنة طولي بأي حاجة كل يوم بقيس طولي مرة اقيسه يطلع ١٦٦ و مرة يطلع ١٦٥ ومرة يطلع ١٦٤ أنا مش عارف أزاي دا بيحصل و ايه الطول الصح فيهم
إجابات الأطباء على السؤال
عزيزي هي مش مشكله لأنك ضمن الحد الطبيعي لعمرك، احمد ربنا على تمام الصحه والعافيه، فرق سم بالقياس ممكن تكون بسبب خطأ في القياس او ممكن الأرض مش مستويه و لكن الأهم أنت بمرحله مراهقه و نمو جسم، يكون تركيزك على أمور مهمه بحياتك غير الشكل الخارجي و لكن هاي من صفات مرحله المراهقه الاهتمام بالمظهر الخارجي لكن اتمنى ما يأثر على حياتك سلبا لأنها مرحله و تعدي 1 2022-11-21 08:54:53
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية