انا سمين اوي ١١٥ كيلو و محتاج اخس في اسرع وقت
اعاني من زيادة الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
كم طولك كم عمرك لتخسر الوزن الزائد وصولا الي ووزنك المناسب للطول تحتاج الي وقت وتحتاج الي متابعه أخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب 1 2020-05-01 18:30:55
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية