كيف ازيد من وزني في خلال اسبوعين او ثلات اسابيع
اشتريت برشام حبوب الخميره و تريكتين وديكسازون لزياده وزني عايزه اعرف اخد اد ايه في اليوم من كل نوع انا وزني 55 وطولي 162 وعايزه في حدود اسبوعين اكون تخنت هل في ضرر ليا منهم او ليهم اعراض
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة اسباب عديدة و حتى يكون العلاج مناسب و فعال لا بد من التقييم لمعرفة السبب الرئيسي . الجرعة و التوقيت في العادة تكون مدونة على نفس العبوة . 0 2020-07-12 19:46:31
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية