عمره يعاني من حاله شرا مجهوله السبب شهرين وهوه يطبق حميه غذائيه وياخد
ابني عمره 11 سنه يعاني من حاله شرا مجهوله السبب من حوالي شهرين وهوه يطبق حميه غذائيه وياخد ادويه ولا ليس هناك اي تحسن
إجابات الأطباء على السؤال
يجب استشارة طبيب اطفال 1 2015-07-01 13:50:01
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
يجب استشارة طبيب اطفال