طولي ووزني وعاوزع اخس ع الاقل كيلو وكنت عاوزه استخدم فيتارم هو ليه نتي
طولي 156 ووزني 67 وعاوزع اخس ع الاقل 10 كيلو وكنت عاوزه استخدم فيتارم ؟! هو ليه نتيجه فعاله ولا لا ؟!
إجابات الأطباء على السؤال
الاصل إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني .
1 2018-09-02 19:59:19
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية