علاج طبيعي وسريع للنحافه
انا عندي مشكله انا رفيعه جداا ومش بتخن وخطوبتي بعد اسبوع ونص وباكل مش بيبان عليه نهائي وعايزه حل للنحافه ف اسرع وقت
إجابات الأطباء على السؤال
ليتم علاج النحافة بشكل فعال و آمن لا بد من التقييم الصحي التغذوي . 1 2020-02-19 12:32:23
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية