نحيفة جدااريد دكتور تغذية للاجابة
انا عمري ٣٠ وزني ٤٦ وطولي متر ٦٥ نحيفة جدا"ما بنصح اريد دوا بنصح مظبوط وشكرا"
إجابات الأطباء على السؤال
علشان نحقق زيادة في الوزن لازم نهتم باكل صحي له سعرات حرارية مرتفعه ونحدد سبب النحافه هل مرضي او نقص تغذية او نفسي بعدها نقدر نحدد الانسب ليكي 0 2022-03-05 14:18:11
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية