انا عايزه اتخن فجبت ترياكتين وديجستين وفروتال شراب وبطحن الترياكتين جس
انا عايزه اتخن فجبت ترياكتين وديجستين وفروتال شراب وبطحن الترياكتين والديجستين اقراص وبحطهم في الفروتال عشان يفتح نفسي وباخد بعد الاكل فيتامين نيوترون لوحدو هل كل ده ممكن يضرني
إجابات الأطباء على السؤال
الأدوية دى كلها مع بعض بدون استشارة الطبيب قد تسبب مشاكل اكتر من الفوائد 1 2017-06-13 00:49:57
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
تعليقات الزائرين
Lola El_abd Lola El_abd
هل ممكن اشرب دواء فروتال بدون وصف طبيب مع العلم اني ١٩ سنه