وزني ٦٤ وطولي ١٦٠ وعايزة اخس ٤ كيلو في ادوية للتخسيس
انا باكل اكل صحي اغلب الوقت وباكل مشويات وخضار بس ثابتة ومش عارفة اخس
إجابات الأطباء على السؤال
ينصح بإعادة تقييم النظام الغذائي المتبع و اتباع نظام غذائي صحي . 0 2021-03-11 19:49:07
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية