هل نقص الوزن هذا طبيعي
من اكتر من شهر كان وزني ٨٧ اليوم صار ٨٥ يعني نازل ٢ كيلو ولا يوجد اي ممارسة إلى اي نشاط رياضي ولا خروج من المنزل بسبب عملي على الابتوب اكلي خفيف مع اكل الشوكلاته مرتين باليوم
إجابات الأطباء على السؤال
مافيش مشكله لان النزول مش كبير علشان يقلق من وجود سبب مرضي وارد يكون طبيعة الجسم كحرق ممتازة 0 2022-01-08 12:05:39
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية