عايزه دكتور تغذيه يرد عليا اعمل ايه
انا والده بقالي ٤شهور وجسمي زاد جدا ورجلي وجعاني وظهري كمان انا بدأت اخذ أقراص جريبكسون هل هي بتاثر علي الرضاعه وانا مش عارفه اعمل ايه ومش بينفع اعمل دايت وانا علي طول جعانه
الملفات المرفقة:
e2e2e2cf-bd58-4d9f-9973-1e8cc2fbc886
إجابات الأطباء على السؤال
متابعة أخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب وسهل ويساعدك على خسائر أكبر قدر من الوزن 1 2020-03-07 07:25:21
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
الحبوب وحدها لن تنفعك لابد من متابعة اخصاءي تغذية 1 2020-03-07 07:24:14
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية