انا عملت عملية واستأصلت جزء من جدار البطن ودلوقتي المفروض اني اخس في حدود 10 كيلو علشان جدار البطن مشدود .. ممكن اعرف نظام اخس بيه ال10 كيلو عموما وبالاخص من منطقة البطن ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
نظام غذائي مناسب مع رياضة خفيفة وهى المشي 0 2019-04-15 04:25:15
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
ينصح بمراجعة أخصائية التغذية في منطقتك . 0 2019-04-03 11:23:37
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
نحسب سعراتك و نعمل لك نظام خاص و الرياضه ألمعينه المسموح بيها و بلاش تمارين بطن لمده لا تقل عن ٦شهور 0 2019-04-03 08:43:50
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
الرياضة المكثفة ضمن برنامج ونظام غذائي صارم ودقيق وعمل تمارين البطن العافية لكم
الدكتور احسان عيدان عبد الكريم السيمري
علم الاحياء الدقيقة