اعاني من النحافه
الوزن ثابت ومش بيتغر رغم اني باكل كتير وعملت تحليل وخدت العلاج ومفيش اي زياده
إجابات الأطباء على السؤال
النحافه مرض يعني ضعف عام في الجسم مع نقص الكتله العضليه . للنحافه أسباب طبيه كثيره لذلك يجب عمل الفحوص المعمليه اللازمه و تحديد نظام غذائي مناسب لكل حاله علي حدي علي يد طبيب متخصص في التغذيه العلاجيه لتلقي الخدمة الطبيه اللازمة
1 2020-05-14 10:23:07
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية