انا بقالي فتره مش قادره اتنفس خالص وكل لما اخد النفس صدري بيوجعني وكمان لما بشرب او باكل بيوجعني ومش بقدر اعمل مجهود خالص ولا عارفه اتنفس دا ايه
عليك مراجعة طبيب الباطني من اجل الفحص السريري واجراء اللازم من تصوير وتحليل للدم
أجاب عن السؤال
الدكتور مازن اسعد العسيلي