السمنة المفرطة تعباني نفسيا وجسديا
السلام عليكم لو سمحت يادكتور انا وزني ١١١ وطولي ١٧٠ ومعدش اى حاجه ف هدومي جايه على مقاسي والموضوع ده مأثر على نفسيتي اعمل اى عملت دايت كتير وتابعت مع دكاترة كتير وبخس وارجع
إجابات الأطباء على السؤال
البرنامج الغذائي الصحي والجيد لما ينزل وزنك مايرجعك أيضا العودة للعادات الغذائية السيئة ممكن ترجع لك وزنك السابق انصحك بالاستمرار بحميه مناسبه وكذلك المشي يوميا لمدة ساعه 1 2020-03-07 06:36:49
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية