كيف اخسر وزن بطريقة سليمه مع العلم اني مش هينفع اروح لل وزني ١٢٠ و ٢٢
كيف اخسر وزن بطريقة سليمه مع العلم اني مش هينفع اروح للدكتور ! .. وزني ١٢٠ وعمري ٢٢
إجابات الأطباء على السؤال
تعدد وجبات الاكل مع قلة الكمية والحركة الفيزيائية والتمارين
الدكتور حسن عبد الغني حسن خليل المحتسب
طب عام