طولي ووزني مش مناسبين لسني
طولي مش مناسب لسني الي حد ما ووزني بردو وكمان سنة داخلة كلية فا هل انا هفضل بنفس طولي ووزني دا ولا قبل ما ادخل كلية هيكون طولي ووزني بقو مناسبين ولازم اتبع نظام غذائي ولا لا
إجابات الأطباء على السؤال
المتغير و الذي يمكن التحكم به هو الوزن و ذلك عن طريق اتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 0 2020-07-11 21:37:22
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية