انا ولد و بحب اكل السكريات جدا يوميا ووزني كجم وطولي سم هل دة طبيعي
انا ولد عمري 19 سنة و بحب اكل السكريات جدا يوميا ووزني 52كجم وطولي 167 سم ...هل دة طبيعي ??
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن طبيعي 1 2014-10-21 07:32:13
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
الوزن طبيعي