انا بنت ٢١ طولي ١٦٠ ووزني ٧٢ كم كيلو لازم انقص عشان جسمي يكون مثالي وا
انا بنت عمري ٢١سنه طولي ١٦٠ ووزني ٧٢ كم كيلو لازم انقص عشان جسمي يكون مثالي وايش الطريقه اللي اتبعها عشان انحف
إجابات الأطباء على السؤال
يعتمد الوزن المثلي على العمر و الطول و ايضا على حجم و بنيه العظام ويمكن قياس ذلك باجهزه خاصه ولكن بشكل عام نزولك ١٥ كغم يكون جيد باتباع حميه مدروسه 0 2017-04-15 06:07:43
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية