افضل انواع الحقن لزيادة الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
هناك مادة الستانوزولول ( ونسترول ديبوت ) وهو ستيرويد مخلق ولكن له اعراض جانبية واضرار لذا يؤخذ معه توستيرون باتش للحفاظ علي نسبة الهرمون في الجسم. معظم الحقن لزيادة الوزن لها اضرار و اعراض جانبية يجب مراجعة طبيبك لحل المشكلة بطريقة صحيحة. 12 2015-09-02 13:29:02
الدكتور يحيي عبد النظير حسين
طب الاسرة
تعليقات الزائرين
الحمد الله الحمد الله
انا طولي 160 وزني حاليا 50 وزني اوقات كتير بينزل لي 40 وتعبت من كده وعملت تحليل وروحت كشفت عند دكتور تغذيه كتب على تريكتين ومفيش مفعول وباخده بي انتظام ومع العلم 23سنه ومتزوجه ومعايا طفل عنده 2 ومش برضع ولا حامل عاوزه حاجه تعمل مفعول ومنزلش ياريت
زائر زائر
ما هو افضل حقنة لذيادة الوزن انني عاني من النحافة ومناطق الانثوية ارجو منك الحل
زائر زائر
عايزه اسم حقنه لزياده الوزن ومناطق الانوثه عندى عشان اظبط جسمى ووزنى
زائر زائر
برضع طبعي وبخس جامد عايزه حقنه تزيد الوزن طولي 164وزني 53
amoury anwer amoury anwer
انا طولي 160سم ووزني 45 كجم وسني 29 سنه كنت محتاج حقن لزياده الوزن
زينب المنصوري زينب المنصوري
انا وزني 57 ك جبت حقن من ع الفيس ب 600 وخسستني متخنتنيش بقيت 51 ك عايزاه حاجه لزياده الوزن بس تكون مضمونه