زيادة الوزن من مانع الحمل
استخدمت لاصقات ايفرا من ثلاث سنوات وازلتها لي ٥شهور لنيتي بالحمل بس زاد وزني من المانع كيف اقدر انزل الوزن الي زاد من المانع وارغب بالحمل بتوائم هل فيه طريقه تساعد ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
اكيد الوزن و هو بيزيد، انتى كنتى على دراية بيه، اثناء الزياده، لذا، حناخد شوية وقت على ما ينزل الوزن دهمع العلم ان احنا محتاجين نظام غذائى صحى، مع طبيبة تغذية، عشان احنا عاوزين نحمل بإذن اللهلذا افضل إنك تحجزى معاد فالعيادة، حتى يتسنى لنا خدمتك صح 0 2022-11-23 04:15:49
الدكتورة ريم سمير
تغذية