اعراض انسحاب ديباكين 500

أمراض نفسية
ذكر، 27 سنة 30 March 2023 تم تعديله في 31 March 2023 4882
والدتي كانت بتاخد ديباكين لفتره طويله لعلاج الصرع والدكتور غيرلها ديباكين بعلاج تاني اسمه Convarsiotam وقالها هتقلل ديباكين على اسبوعين اسبوع تاخد نص قرص الصبح ونص بليل والاسبوع اللى بعده نص قرص بليل بس وده هيكون مع الانتظام ف العلاج الجديد المشكله انها مع اول يوم من التغيير ده بتنام كتير ودايخة

الملفات المرفقة:

IMG_20230330_023435 IMG-20230329-WA0001

اجابات الاطباء

السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
Avatar Logo
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا

اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق

استشر طبيب

التعليقات

آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.

لديك سؤال للطبيب؟

احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي

تصفح خطط الإشتراك

المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.

أخبار ومقالات طبية

المزيد من الأخبار والمقالات

فيديوهات طبية

المزيد من الفيديوهات الطبية