عندي كوره صغيره ف اخر راسي ع اليمين بقالها اكتر من سنه ورحت لدكتور قالي تجمع شعيرات دمويه وهتروح بقالها اكتر من ٦ شهور عملالي صداع وطلع ورا وداني واحده...
سلامتك.كون حجم هذه الكريات لا يزيد بشكل كبير فهذا جيد...لكن الافضل صورة اشعة عادية للرأس لمعرفة اذا كانت من العظم .وصورة رنين للدماغ.وارسال النتائج.لكن اعتقادي انها تجمعات دهنية
أجاب عن السؤال
الدكتور محمد الخوالدة