انا استئصالت المراره من واحنا في ال دي ١٥كيلو وعايزه اخس ومش عارفه ايه
انا استئصالت المراره من سنه واحنا في السنه دي ١٥كيلو وعايزه اخس ومش عارفه ايه اللي يخسس من غير اي اثار جانبيه
إجابات الأطباء على السؤال
بما انك استأصلتي المراره من سنه فقد عاد الجسم لوضعه الطبيعي ويمكنك اتباع نظام غذائي صحي دون الخوف منها 0 2015-04-24 10:17:59
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية