ازاى اخلى وزنى سابت مش يزيد ولا يقل مع العلم ان وزنى وطولى هل ده وزن م
ازاى اخلى وزنى سابت مش يزيد ولا يقل مع العلم ان وزنى 63 وطولى 162 هل ده وزن مثالى ام لا ؟
إجابات الأطباء على السؤال
في حالة تثبيت الوزن يجب الانتباه الى تناسق قياسات الخصر والفخد وليس فقط الوزن وزنك مثالي نوعا ما لكن لا يجب الاعتماد عليه. 1 2016-04-09 09:31:00
أخصائية تغذية فرات عتيق
تغذية