تعبان ارجو المساعده

أمراض الجهاز الهضمي
ذكر، 32 سنة 9 August 2022 تم تعديله في 12 August 2022 1531
انا مش انا من يوم ما اخدت trio-clar تعبان عالطول رجلي بتوجعني وعضلاتي كلها اقل مجهود بيتعبني وجع ف دماغي زي الدقدقة كده نفسي مسدودة ومودي مش حلو نهائي عندي قلق غير مفهوم وخفقان فى القلب ومش بنام نوم متواصل باختصار انا مش انا ... ومحدش يقولي انت بتوهم نفسك والاعراض اللي بمر بيها مش بتخلص دي

اجابات الاطباء

د. بشرى قائد
12 August 2022 باطنية

سلامات يا رب هل انهيت الكورس العلاجي من دواء ترايوكلار؟؟لانه ممكن يسبب لك كاعراض جانبيه تعب و صداع  ودوخه ومكن... اقرأ المزيد

سلامات يا رب هل انهيت الكورس العلاجي من دواء ترايوكلار؟؟لانه ممكن يسبب لك كاعراض جانبيه تعب و صداع  ودوخه ومكن تغير في حاسه التذوق كاحساس حديد او معدني بالفم.. وممكن ف بعض الحالات يسبب ارق و خفقان..على العموم الاعراض تختفي بعد ايقاف العلاج.. واذا ما قدرت تكمل الكورس العلاجي.. لازم تراجع طبيبك.. حتى يتطمن عليك.. ويعطيك بديل ان امكن

السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
Avatar Logo
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا

اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق

استشر طبيب

التعليقات

آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.

لديك سؤال للطبيب؟

احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي

تصفح خطط الإشتراك

المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.

أخبار ومقالات طبية

المزيد من الأخبار والمقالات

فيديوهات طبية

المزيد من الفيديوهات الطبية