ماماعندها العصب السابع من ٧ سنين راحت كذا دكتور مخفتش كانت ماشيه ع علاج طبيعي مجبش مفعول اخدت ادويه كتير وحقن وادويه فيها نسبه كورتيزون برضو مخفتش مؤخرا بقت اعصاب...
سلامتها...ضروري تعمل صورة عظمة البتروس في الرأس..واذا سليمه يكون السبب فرط نشاط العصب السابع....يفضل ان تاخذ تيقريتول لفترة طويله.. وبعدها نرفع الجرعة تدريجياً
أجاب عن السؤال
الدكتور محمد الخوالدة