هل ممكن ان اخد اي ادويه للتخسيس
انا عندي 14 سنه و طولي 155 و وزني 73 و بقالي كتير بتبع نظام دايت زي الدايت العادي او الصيام المتقاطع 18 ساعه صيام بس مفيش اي نتيجه فا هل في اي ادويه ممكن اخدها
إجابات الأطباء على السؤال
تقييم حالة زي حضرتك بالفحص والتحاليل والقياسات مهم جداً لوصف افضل طريقة غذائية او رياضية او دوائية 0 2021-05-23 02:00:39
د. مصطفى الشحات
تغذية