انا مش انا من يوم ما اخدت trio-clar تعبان عالطول رجلي بتوجعني وعضلاتي كلها اقل مجهود بيتعبني وجع ف دماغي زي الدقدقة كده نفسي مسدودة ومودي مش حلو نهائي عندي...
سلامات يا رب هل انهيت الكورس العلاجي من دواء ترايوكلار؟؟لانه ممكن يسبب لك كاعراض جانبيه تعب و صداع ودوخه ومكن تغير في حاسه التذوق كاحساس حديد او معدني بالفم.. وممكن ف بعض الحالات يسبب ارق و خفقان..على العموم الاعراض تختفي بعد ايقاف العلاج.. واذا ما قدرت تكمل الكورس العلاجي.. لازم تراجع طبيبك.. حتى يتطمن عليك.. ويعطيك بديل ان امكن
أجاب عن السؤال
د. بشرى قائد