انا ووزني وطولي و انزل وزني ماهو الوزن المناسب لي
انا عمري 20 سنة ووزني 70وطولي 165 وأريد ان انزل وزني ماهو الوزن المناسب لي
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن المثالى 1=57 كجم الوزن المثالى 2=67 كجم ودا بيعتمد طبعا فى الاول والاخر الى مكونات الجسمtotal body composition ونسبة الدهون والعضلات فى جسمك 0 2018-06-16 11:46:01
الدكتور اسامه محمد
تغذية