انا عملت عمليه حزام معدة و بعد ما خسيت و وصلت رجعت تخنت تاني ووصلت لي
انا عملت عمليه حزام معدة و بعد ما خسيت و وصلت 88 رجعت تخنت تاني ووصلت لي 120ومش بعرف انام ع بطني لاني دايما بحس بالكبسوله الحزام وبكسلت امشي 3كيلو يوميا ونفسي اخس تاني اعمل ا
إجابات الأطباء على السؤال
دايما اي عملية جراحية او معالجة نقصان الوزن بالعمليات لها اثار جانبية ولاننصح بها عليكي الاعتماد على نظام غذائي صحي وممارسه الرياضة اليوميه باشراف اخصائية تغذية 1 2015-05-30 17:24:04
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية