بنتي سوت عملية اللوز واليوم ثالث يوم لها ع سوائل وزبادي وشوربه وايسكريم لكن جوعانه هل ممكن اهرس رز مسلوق واعطيها او مكرونه ؟؟ لانها تطلبه باستمرار
أجاب عن السؤال
الدكتور محمد وائل محمد مصطفيأجاب عن السؤال
الدكتور محمد وائل محمد مصطفيأجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم نداأجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم نداأجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم نداأجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم نداأجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم نداآخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
أجاب عن السؤال
د. ابراهيم سامي ابراهيم ندانخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكانا عندي الم فرقبتي و فكي و اذني و مرات انخنق و ما ابلع رحت عند غدد قال الالم مالو دخل نفسي اعطاني دوا توتر برضو ما فاد
أجاب عن السؤال
الدكتور الصيدلاني صدام علي ...بقالى اسبوعين عندي التهاب شديد فى الجيوب الانفيه والنهارده وانا بانف خرج نسيج لحمى فى المنديل وعرفت انه اللحميه وفى الم واحتقان فى الحلق وصعوبة بلع هل فعلا اللحميه ممكن تتقطع وتخرج مع النف كده طيب لو اه اعمل ايه حاليا او اخد ايه وهل كده مش هاحتاج لجراحه ازالة اللحميه
أجاب عن السؤال
الدكتور محمد نواف الحامدعندي وبعاني من كتلة مؤلمة تحت الفك صعوبة بلع مع كل حاجة قرح بيضا في الفم واللسان صوت اجش واحيانا بيختفي صعوبة تنفس مع صفير خسيت اكتر من كيلو عندي تكيسات عملية الزايدة بطلت ادوية نفسية بدخن سجائر وبود نيكوتين
أجاب عن السؤال
الدكتور محمد نواف الحامداعاني من عدم السمع في الاذن اليسرى له من عشره سنوات عملت كم فحص وطلع نظيف لا اشعر باي الم بها ولكن لا اسمع بيها جيدا
أجاب عن السؤال
الدكتور الصيدلاني صدام علي ...صداع شديد وضاغط في منطقة الجبهة والعين شعور مستمر بعدم الاتزان دوخة بيزيد مع السجود او الانحناء وجود التهاب سابق في الاعصاب فهل الصداع والدوخة ناتج عن ضغط الجيوب الانفية على الاذن الوسطى ايه الاجراء المطلوب حاليا لتقليل الضغط ده والتاكد من سبب الدوخة
أجاب عن السؤال
الدكتور الصيدلاني صدام علي ...
هل ترغب في الحصول على
استشارة طبية مع طبيب
عبر مكالمة هاتفية أو محادثة نصية