انا ١٧ و عايز اسالك انا لما المس الخصية اليسري قصدي الجلد ما احس بالم
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من ذكر سنة 32
احس بالم في الخصية اليسري اثناء النوم فقط
سؤال من ذكر سنة 28
احس ان الخصية اليسري اعلي من اليمنة ?
سؤال من ذكر سنة
السلام عليكم لدي مشكل في الخصيتن احس بالم خفيق في الخصية اليمنى لما اكون جالس وانهض من الكرسي من اربعة...
سؤال من غير معروف سنة 22
عندي الم في الخصية بس مش جامد هو متوسط او تحت المتوسط بحس بيه اكتر وانا قاعد هو بقاله فتره...
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
0 تعليق
كن الأول في مشاركة رأيك!
شارك تجربتك أو رأيك مع الآخرين