كان عمل عملية الزايدة من شهور كدا وبعدين هو دلوقتي رجليه اليمين تعباه

السلام عليكم والدي كان عمل عملية الزايدة من 3 شهور كدا وبعدين هو دلوقتي رجليه اليمين تعباه من ساعة العملية بيشعر بتنميل ف الفخد وكمان مش الرجل مورم راح كشف كذا مرة قالوله التهابات والتنميل ف الفخد ده من تاثير البنج خد علاج ومفيش فايدة ممكن اعرف ايه السبب والعلاج لو سمحتو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وارجو الردددددددددددددددد

2013-08-19
1 إجابة السؤال 2019-06-25
تنميل الاصابع في القدمين لا علاقة له بعملية التخدير والبنج , ينصح عمل تحليل وظائف الكلى وفيتامين د وفيتامين ب12 ومراجعة جراح اعصاب من اجل الفحص السريري , التنميل قد يكون بسبب انزلاق غضروفي او انضغاط على عصب او نقص فيتامينات او وجود سكري 0 2013-08-19 06:38:36
الدكتور ربيع روحي صالح
الدكتور ربيع روحي صالح
الروماتيزم والمفاصل
تنميل الاصابع في القدمين لا علاقة له بعملية التخدير والبنج , ينصح عمل تحليل وظائف الكلى وفيتامين د وفيتامين ب12 ومراجعة جراح اعصاب من اجل الفحص السريري , التنميل قد يكون بسبب انزلاق غضروفي او انضغاط على عصب او نقص فيتامينات او وجود سكري

هل ترغب في التحدث إلى طبيب نصياً آو هاتفياً؟

يمكنك الحصول على استشارة مجانية لأول مرة عند الاشتراك

هل ترغب في التحدث مع طبيب؟

احصل الآن على استشارة مجانية لأول مرة عند الاشتراك في الخدمة

أخبار ومقالات طبية ذات صلة
فيديوهات طبية

فيديوهات طبية عن امراض القلب والشرايين

آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين

مجاناً - احصل على إجابة لاستشاراتك الطبية

ask-dr

نخبة من الأطباء المتخصصين سيقومون بالإجابة على استفساراتك خلال 48 ساعة

أحجز موعد مع طبيبك الان

5000 طبيب يستقبلون حجوزات عن طريق الطبي.

ابحث عن طبيب واحجز موعد في العيادة أو عبر مكالمة فيديو بكل سهولة