لو سمحت يا دكتور عندي فتق سري ومعاه omental infarction محتاج عمليه وايه المخاطر لو سمحت ترد عليا شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من ذكر سنة
السلام عليكم لو سمحت يا دكتور أنا كنت عامل عمليه فتق من سنتين وحاسس بالألم فى العمليه
سؤال من ذكر سنة
السلام عليكو لو سمحت يا دكتور لدى وحمة فى وجهى كبيرة هل حل لاخفائها وشكرا
سؤال من ذكر سنة
لو سمحت يا دكتور عندي كيس زلالي في الرسغ حجمه صغير بس بحس بالم لما بشيل حجات تقيله ينفع اروح...
سؤال من ذكر سنة
لو سمحت يا دكتور اخر غيار للناسور العصعصي لاول مرة نزفت نزيف كتير واطريت اغير تاني ده فيها حاجة ؟؟؟...
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
0 تعليق
كن الأول في مشاركة رأيك!
شارك تجربتك أو رأيك مع الآخرين