انا احمد في سن انا عايز اتبع حميه غذايه علشن وزني كيلو
انا احمد في سن 16 سنة انا عايز اتبع حميه غذايه علشن وزني 85 كيلو
إجابات الأطباء على السؤال
انصحك فقط بتنظيم وجباتك الغذائية و ممارسة الرياضة تحديدا كرة السلو او السباحة او المشي لمدة 45 دقيقة 5 مرات اسبوعيا 1 2015-05-21 17:53:17
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية