انا باخد ديڤارول اس كل اسبوعين تحت اشراف طبيبي اول مرة اخدتها محستش باعراضها تانى حقنه انا حسيت بأغلبيه اعراضها الجانبيه عطش شديد و حاسه بدوران و ان جسمى كله زى بيترعش بس بسيط وانا تقريبا معظم الادوية اعراضها الجانبية بتظهر عليا كدا اوقف الحقن ولا اعمل اية
اجابات الاطباء
من الممكن إن ديفارول تعمل حساسية ، ومنحسش بيها أول مرة ، ارجعي للدكتور اللي متابعه معاه وقوليله وممكن نلجأ... اقرأ المزيد
من الممكن إن ديفارول تعمل حساسية ، ومنحسش بيها أول مرة ، ارجعي للدكتور اللي متابعه معاه وقوليله وممكن نلجأ لحاجة غيرها ، ألف سلامة عليكي
السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا
اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق
استشر طبيبلديك سؤال للطبيب؟
احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي
المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.