انا عملت سونار الشهر ده ودي صوره السونار
الملفات المرفقة:
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من أنثى سنة 35
عملت D&c يوم ٢٤/٤ والبريود جت يوم 15/5 هل كده طبيعي وممكن اتابع التبويض الشهر ده ؟
سؤال من أنثى سنة 24
هل تحليل البول ده كده طبيعي ولا في مشكلة
سؤال من أنثى سنة 37
لو سمحت انا حامل في اول الرابع ومش حاسه باعراض الحمل غير حملي الاول ده كده طبيعي ولا في خطر...
سؤال من أنثى سنة
انا ف الاسبوع السادس و3 ايام عملت سونار مهبلي ومفيش نبض والدكتور قالتلي بعد اسبوعين نعيده هل ده طبيعي وصوره...
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
0 تعليق
كن الأول في مشاركة رأيك!
شارك تجربتك أو رأيك مع الآخرين