لو سمحت يا انا حللت من يومين طلع في حمل و رحت ال عملي سونار و قاللي لس
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من أنثى سنة
لو سمحت انا البريود متأخره عليا بقالها 10 ايام و عملت اختبار الدم بتاع الحمل مفيش حمل و روحت الصيدليه...
سؤال من أنثى سنة
لو سمحت كنت عايزة اسأل عن حبوب steronate .. هل لها اضرار ؟ انا لسه بنت ؟!
سؤال من أنثى سنة
انا عملت تلقيح صناعى من 18 يوم وميعاد دورتى لسه فاضله يومين هل لو عملت تحليل حمل يبان
سؤال من ذكر سنة 39
السلام عليكم لو سمحت يا دكتور عملت تحليل دم للحمل بعد تأخر الدورة 6أيام وطلع سلبى وعندى كل أعراض الحمل...
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
1 تعليق
السلام عليكم إنا صار شهرين و17يوم من ولدت وما اجتني بعد الاربعين وحللت يوم الاربعاء وطلعت حامل واليوم رحت سويت سونار ، ولا شي قد ظهر و قد أخبرت انه سوف يظهر الأوتار بعاسبوعين شنو هسه اني حامل لو لا