حضرتك تحليل الحديد طلع عندي ٢٨ ٧ والطبيعي لغاية ٢٥ ٦ وتحليل RDW عالي ف
إجابات الأطباء على السؤال
لديك سؤال للطبيب؟
نخبة من الاطباء المتخصصين للاجابة على استفسارك
خلال 48 ساعة
تحدث مع طبيب الآن أدخل سؤالكسؤال من أنثى سنة 20
السلام عليكم دكتور، أنا عندي أنيميا نقص حديد. تحالِيلي: الهيموجلوبين 10، ومخزون الحديد 9.5. حاسّة بتعب وخمول. ممكن حضرتك تقولّي...
سؤال من ذكر سنة
عندي تحليل ممكن حضرتك تقولي
سؤال من ذكر سنة
لو سمحت حضرتك من ٣ ايام جالي الام شديدة جدا في مفاصل القدمين لدرجة مش قادر امشي و كان قبلها...
سؤال من ذكر سنة
السلام عليكم حضرتك انا تبرعت بالدم بعدها بفتره اتصلو وابلغوني باعاده تحليل الدم السؤال لماذا طلبو مني اعاده تحليل الدم
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
0 تعليق
كن الأول في مشاركة رأيك!
شارك تجربتك أو رأيك مع الآخرين