دلوقتى يا انا روحت ل جلدية عشان حب الشباب وكتبلى كبسولات نت لوك وقالى

الأمراض الجلدية
ذكر 23 August 2013 تم تعديله في 9 November 2021 3753
دلوقتى يادكتور انا روحت لدكتور جلدية عشان حب الشباب وكتبلى كبسولات نت لوك وقالى شهرين وتجيلى وانا دلوقتى باخدها بقالى اسبوع بظبط والحبوب بتزيد ده ليه ممكن اعرف؟؟ الحبوب لونها احمر وبتوجع وبتسيب اثر

اجابات الاطباء

د. حكمت فريحات
24 August 2013 طب عام
لِسّه بدري على الحكم على مفعول الدواء والأفضل أن تستمرعليه مع المتابعة مع طبيبك المعالج اقرأ المزيد
لِسّه بدري على الحكم على مفعول الدواء والأفضل أن تستمرعليه مع المتابعة مع طبيبك المعالج
السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
Avatar Logo
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا

اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق

استشر طبيب

التعليقات

آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.

لديك سؤال للطبيب؟

احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي

تصفح خطط الإشتراك

المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.

فيديوهات طبية

المزيد من الفيديوهات الطبية