محتاجه نظام غدائي لبعد الولاده
محتاجه نظام غذائي بعد الولاه انا والده من٣شهور والرضاعه بتجوعني محتاجه نظام امشي عليه عشان متخنش واخس انا سني 25وطولي175ووزني95
إجابات الأطباء على السؤال
الرجاء الاشتراك لتنظيم برنامج غذائي خاص لبعد الولادة لخسارة الوزن الضروري 0 2022-10-23 17:51:15
د. ايلي عون
استشاري التغذية