وزني 65وطولي 160وحلمي اوصل لل 50باذن الله ارجو المساعدة وشكراً
إجابات الأطباء على السؤال
مفيش أي مشكلة انك توزني للوزن اللي انتي عايزاة ...لازم نغير من طريقة الأكل يعني الاهتمام بتناول 5 وجبات صغيرة يوميا لضبط هرمونات الشهية والإكثار من تناول الفاكهة والسلطة الخضراء والابتعاد عن المعجنات والفطائر وتقليل السكر مع ممارسة الرياضة بشكل منظم 0 2019-01-05 10:02:58
الدكتور محمد خيري
تغذية